Odstąpienie od umowy
Akceptujemy zwroty mebli pakowanych na płasko. Nie akceptujemy zwrotów zmontowanych lub częściowo zmontowanych mebli. Prosimy o sprawdzenie zakupionego towaru w momencie dostawy i ewentualne natychmiastowe zgłoszenie niezgodności. Uszkodzone części mogą być wymienione bezpłatnie. Zamówienie może zostać anulowane w dowolnym momencie pomiędzy dniem złożenia zamówienia a czternastym dniem po dostarczeniu towaru. Jeżeli Kupujący nie jest zadowolony z zakupu Towaru z jakiejkolwiek przyczyny, może on w ciągu 14 dni od daty dostawy powiadomić Sprzedającego o chęci zwrotu części bądź wszystkich zakupionych towarów. Kupujący powinien w tym celu skontaktować się z działem obsługi klienta Sprzedającego. Kupujący może albo zorganizować we własnym zakresie i na własny koszt zwrot Towaru Sprzedającemu pod wskazany adres, lub może poprosić Sprzedającego o odbiór Towaru. W przypadku gdy poprosi Sprzadającego o zorganizowanie odbioru towaru, Kupujący wpłaci na rzecz Sprzedającego kwotę za koszt transportu. Sprzedający zastrzega sobie prawo do akceptacji lub zrezygnowania z usług odbiory od klienta. Przy serwisie, odbiory od klienta sprzedający zastrzega prawo pobierania dodatkowych opłat za zwrotowy koszt przesyłki, w zależności od rodzaju towaru. Kupujący jest odpowiedzialny za koszty przesyłki zwrotnej. Opłata za przesyłkę zwrotną zostanie potrącona z należnego Kupującemu zwrotu zapłaty za Towar. Towar musi być zwrócony do Sprzedającego w tym samym stanie, w jakim znajdował się w momencie dostawy do Kupującego. Przedmioty, które nie są odpowiednio opakowane w momencie dokonywania zwrotu, nie zostaną przyjęte. Zwroty będą wypłacane w ciągu 14 dni od daty otrzymania Towaru przez Sprzedającego, po sprawdzeniu Towaru pod kątem uszkodzeń. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wstrzymania wypłaty całości lub części zwrotu, jeżeli Towar zwrócono w stanie uszkodzonym. Elementy, których dotyczy opłata za zwrot są wyraźnie oznakowane. Materace mogą zostać zwrócone tylko wtedy, gdy nie zostały odpakowane. Materace, które zostały otwarte i używane nie mogą być zwrócone. Jeśli Kupujący chce przetestować materac należy pozostawić do go w opakowaniu do momentu upewnienia się , że Kupujący chce go zachować. W sytuacji innej, niż gdy Kupujący występuje jako Konsument brak zgłoszenia zwrotu do 5 dni roboczych od daty dostarczenia Towaru do Kupującego uznaje się za akceptację Towaru. Po akceptacji Kupujący nie jest uprawniony do odrzucenia produktów, które nie są zgodne z umową. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
Reklamacje: W przypadku stwierdzenia fabrycznej usterki, należy złóżyć reklamację - wysyłając wiadomość e-mail : biuro@tapmeble.eu Towar niezgodny z Umową nalezy zapkakować, warz z wyposażeniem dodatkowym, które klient otrzymał przy zakupie, dołączyć orginał paragonu fiskalnego lub kopię faktury oraz opis usterki. Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. W zakresie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towarów przez kupującego